Kalite Politikası
Müşterilerimizin mevcut ve gelecekteki ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak tespit etmek, algılamak, yerine getirmek ve bu yolla “müşteri memnuniyetini” sağlamak, belirli bir standardı tutturmak değil, sektörümüzde standardı belirleyen ve sürekli yükselen bir lider kuruluş olmaktır. Bu hedefe ulaşmak için; tüm faaliyetlerimizin hedeflerle yönetmeyi,
iletişim araçlarının etkin kullanımı ile ilgili tüm tarafların; müşteriler, çalışanlar, tedarikçiler ve diğer tüm ilgili tarafların katılımını sağlayarak, karşılıklı ve sürekli öğrenen bir organizasyona sahip olmayı, daha rekabetçi hizmetler sunarak, uygulanabilir şartları yerine getirerek sektördeki etkinliğimizi arttırmayı, kalite yönetim sistemi etkinliğini arttırmak için tüm faaliyetlerimizde sürekli iyileştirme kültürünü benimsemeyi, faaliyetlerimizde risk ve fırsat odaklı yaklaşım sergileyerek hizmet kalitemizi en üst seviyelere getirmeyi, tüm çalışanların memnuniyetini gözeterek kalite bilinciyle eğiterek ve yetkinliklerini geliştirmeyi ilkelerimiz olarak benimsedik.